Sākums

Pat nezinu kā lai iesāk rakstīt visu, kas ir uz manas sirds, kā teikts virsrakstā. Bet protams, visam ir savs sākums, un protams arī beigas. Savs labums, sava sāpe, sava depresija, sava laime.

Varu būt laimīga, ka man ir ideāli vecāki, mīloš brālis, kurš no ballētāja pārtapis par izskatīgu vīrieti un pievērsies Dievam. Ideāls tēvs, vēlotos sev tādu vīrieti blakus kā viņš. Ideāla māte, vēlotos to drosmi un degsmi, kas viņai bija un vēl ir audzinot divus bērnus, gādājot par tiem, un atdodot sevi visu tiem.

Katrs savā ziņā ir gājis visam kam cauri. Katram ir bijis grūtāks dzīves gājums, bet priekš mums katra , tam kam paši esam gājuši cauri tas ir tas grūtakais. Citu dienu liekas, ka esmu vienā lielā depresijā, piemēram kā šovakar. Tā vien šķiet, ka man jau šī depresijas aste velkas līdzas jau gadus 5 vai 6. Naktis negulētas, domas negatīvas, tā vien šķiet, ka smadzenes kūp aiz pārguruma un sauc pēc miega unatpūtas no visa. Tas ir visgrūtākais, kad attopies šādā mirklī un saproti, ka Tu nevienam neesi vajadzīgs un neesi dārgs izņmeot ģimenei. Man jāsaka liels paldies Dievam, lai gan neesmu ticīga, ka man ir ģimene, kurai esmu dārga. Bet ārpus šī ģimenes loka, neesmu nevienam vajadzīga un tas ir viss depresīvākais. Varbūt tas kādam liktos ironiski, un teiktu, lai “nečīkstu” par to ka man nav otras pusītes vai draugi, jo citiem nav pat ģimenes un ir vieni. Lai gan esmu nākusi no dvīņiem un dzimusi jūnijā, kas ir dvīņu mēnesis pēc horoskopa, vienmēr esmu bijusi apmierināta ar to, ka esmu viena un ar to, ka man pat ir dažreiz lābāk būt vienai nekā ar kādu. Ir arī dienas, kad gribētos ieraudzīt un apprunāties ar savu otru Es (dvīņu māsu). Citreiz izjūtu, ka man ir tas cilvēks blakus, to var just. Bet tagad, kad jau galva ir vecāka un nāk vēlme pēc pašai savas ģimenes un karjeras, tā vien gribas ar kādu tuvu cilvēku , kurš nav no tavas ģimenes, dalīties šajā visā. Ceļot, radīt mīlestību un laimi savā mājā un savā dzīvē…

Ļoti ticu šai Karmas padarīšanai. Kā izturies pret citiem, to saņemsi atpakaļ. Pašreiz varētu raudāt un prasīt- Ko es esmu kādam izdarījusi, lai man šādi dzīve neveiktos. Bija vīrietis, ar kuru attiecības atdevu sevi visu, neņemot neko pretīm, attiecības noved līdz emocionālo spēku izsīkumam, līdz tam, ka vēlējos aiziet neko neteiktdama, un pēkšņi uzradās meli no šī vīrieša puses, kuru pat nevarētu nosaukt par vīrieti, viņš tikai izmantoja mani savam labuma, un ar ko tas viss beigās beidzās, ar meliem par parādiem, ar emocionālo vardarbību un pat fizisko, kas vienkārši pielika punktu attiecībām, pat varētu teikt pielika punktu manai labajai sirdij. Un pēc šķiršanās, ir pagājuši trīs mēneši un tā vien liekas, ka viņš vēl joprojām uzsūc manu enerģiju, ieved mani parādos, pieviļ, lai gan solijās visu nokārtot. Jau sen kopā būdama nemīlēju viņu, kādus divus mēnešus bija šī doma galvā, varētu sakrāmēt savas mantas un atstāt zīmīti: “Paliec sveiks! Es tā vairs nevaru! ” Bet uzreiz nākamajā dienā notika kaut kas, tā teikt, labs, tā teikt, kaut ko labu saņēmu pretī- ziedus, attieksmi, lai arī kas tas bija tas lika domāt, ka tas viss reiz beigsies. Es vienkārši biju pārgurusi no visiem strīdiem, no emocionālo pāridarījuma, ko saņēmu strīdu laikā….

Tā vien šķiet, ka esmu nelaimes čupiņa, depresijas pārmocīta, bet neviens to nezin, jo par to nerunāju ar citiem. Visi, kuri satiktu mani, teiktu- nu taču nevar būt, ka viņai ir depresīvas noslieces. Ziniet, ir cilvēki, kas ļoti labi māk to noslēpt, pat pārāk labi, jo apmāna pat paši sevi, liek mocīties iekšā sevī, lauž sevi uz pusēm no iekšpuses….

Šis ir tikai sākums tam visam, kas liek man izveidot savu blogu. Nav pat svarīgi, vai kāds šo kaut jel kādreiz izlasīs, bet tas ir tikai sākums….

Leave a Reply

